Alahai... triathlon open ATM?? ho.ho... mcm best jer...

aku naik atas alat penimbang yang memang dah sedia ader kat bilik..
uit... berat turun ckit.. ader lerr dkat 2 kilo.. sebelum nih mase turun kapal berat ader lerr 69kg!! erm.. naik dkat 5 kilo dari berat asal...
takpe.. rilek... biase laa tuh.. baru turun kapal....
berat naik perkara biase....

"tn! mau join ATM tak?" amirul & aiman tanye aku.....

alamak...mcmaner nih... dah lame sgt dah berenti lari lebih 5km... ader lerr dkat 6 bulan.bleh lg kerr... uit.. takper... wat wake up jerr.... ok laa.... join jerr lerr... time tuh perut dah ader pouches kiri kanan... hehehe...

bertolak 1 hari sebelum race.... hari sabtu ari tuh...
naik bus UPNM tayar 10 + 2 kot tayar spare.. on d way g melake..
aku diam jer.. pasal aku memang budak yang "pendiam"....
hheheheh.. aku banned pyra like hell nye.... pasal singh takder..
kalo tak singh lerr jd bahan...

ish2... ader ker patut budak-budak komando bagi blok yg dah kene bom kat kami...
takper... rilek... ermm.. apadia??!

"abang buat abang tanggung"
"sebiji nasi adalah makanan, PT adalah kebajikan, KOMANDO"

mcm-mcm kat dinding blok kene bom tuh... alamak.. kenderaan wathal plak..
kene sentri kat tapak mula race.. tak tido bhai... pastu akmal, fadh, ngan junior rumah aku sampai.. dari lumut tuh.. yelahh kn.. hebat mana pun lelaki, cair ngan pompuan beb...heheh

alamak... race nak start dah.. kene bukak baju nih..
maka, terserlahlah pouches yang aku jage dgn baik slame 6 bulan nih..
takperr... alat bantuan renang!! hehehe..

booooommmmm... race start, berenang.... alahai.. rase jauh la plak..
mase tuh rase nak marah jerr organizer yg pandai sgt p letak buoy 2 hari awal, memang hanyut la beb.... naik renang, tgk2...

mak aiii........
sederet beskal budak2 UPNM.... mana p yang lain.. laju jgk aku nih..
yer lerr ader alat bantuan ..POYCHes!!!
kayuh beskal..
ni ha..... raja drafting.. smpai ke mampus aku drafting orang...
group ngan stephenei chok... kuat btol pmpuan nih...

1st loop..ok.. 2nd loop..ok lagi.. 3rd loop.. letih laa… ish.. ni pun drafting orang ni… 4rd loop aku sorang-sorang je..mak ai.. letih giler…. Bacaan meter drop 25 km jerr…. Maintain…. Uhhh.. sakit lutut la plak…
Takper.. relek2.. nak kena lari lagi nih…..total distance 46km.. uit.. lebih nih.. kate 40km jerr.. aperr daaa…
Transition area….
“ish.. tak leh p nih… relek dulu nagn budak-budak nih..” maka aku pun duduk la bersantai sambil mengenagkan pouches kesayangan aku nih … 6 bulan beb… heee..
Lari…lari dan terus belari…. Rupe-rupenye speed aku lari same mcm berjalan lalu masa pasing out jerr… lari jerr lerr.. aiman kat belakang tuh…
“aiman.. kalau hang finisher kat belakang aku…. Hang kena belanja aku ngan Ema…” ha.ha ..aku sudah cabar aiman… dier kate okey jer… lari dan lari… dan lari.. sampai U turn penghujung dunia… aiman potong… alaaaaaaaaa….. baru ingat nak makan free…. Ermm.. nak wat aperr lg…. terus berjalan dengan pyra… hoohohoh…. Aku orang last sekali nih.. takpe.. maintain cool…..
Berjalan sampai finishing line…. Abih la jgk….. hohohho….. amik beskal p minum dulu… hehhehe…
Abih la race aku yang paling teruk dalam sejarah peradaban dunia…
Adios…..
Share

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.