1. Cerita menarik nih berlaku di England Utara. Polis menyerbu ke sebuah kedai perabot selepas pelanggannya membuat leporan berkaitan arca hiasan aneh yang lucah. Pemilik kedai, Jason Hadlow di denda sebanyak £80 (RM 390) kerana mempamerkan satu arca zakar di kedainya.

2. Orang ramai mengadu setelah ternampak arca itu dipamerkan di dalam kedainya, Simply Dutch, berhampiran Bedale, North Yorkshire.Kedai perhiasan yang mendakwa sebagai "kedai paling menarik di Utara", baru-baru ini mengeluarkan pelbagai hiasan taman terbaru, termasuk arca zakar batu pasir berukir yang berharga £200 (RM 980).

3. Sebaik menerima aduan, pihak polis merampas hiasan itu dan mendenda Mr Hadlow kerana "mempamerkan satu benda yang boleh mendatangkan gangguan berterusan, menyusahkan dan membahayakan". Mr Hadlow mesti membayar denda pada hari Jumaat ini jika mahu dibebaskan daripada balai polis Northallerton, atau menghadapi tindakan mahkamah.


sumber: http://pulakdah.blogspot.com/2010/04/kedai-di-saman-jual-arca-lucah.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+EmpulakDah+%28Em...Pulak+Dah!%29Share

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.