Ini bukanlah fantasi. Ini adalah fisik, kimia dan matematik. Jadi 2012 adalah gambaran bencana sejak beberapa tahun lalu. Dan ini adalah jawapan apa yang harus dilakukan,” -.Ecgeny Ubiyko

1. Bencana yang dimaksudkan adalah  tsunami,  hanya dalam jangka waktu dua tahun dari sekarang.
Dan  apa yang harus dilakukan, Evgeny menyarankan untuk masuk menyelamatkan diri ke dalam sebuah kapsul ciptaannya, yang dinamakan 2012.

2.Dia menunjukkan prototaipnya. Menurut Evgeny, kosnya adalah US$92 ribu atau RM 331.2 ribu, muat diisi oleh 4 orang dan mustahil dihancurkan.Mereka boleh bertahan hidup dalam bencana alam, serangan pengganas dan bahkan kesan dari kiamat untuk sekitar 40 hari sementara di kapsul.Juga dapat bertahan di kedalaman laut dan aliran lava.

"Ini adalah alat pelindung anti peluru," katanya. "2012 tidak dapat dihancurkan oleh bahan peledak atau terbakar habis. Tidak ada yang dapat terjadi untuk itu, " tambahnya.


http://www.mangagrab.com/forum-topic/Inilah-kapsul-Hijau-Untuk-Melindungi-Diri-dari-Hari-KiamatShare

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.