Anak Lembu Mirip Manusia


Sebelum anak lembu yang mirip dengan manusia ini lahir, pemiliknya bermimpi. Dalam mimpinya, Rasuki 30 tahun, warga Desa Nyabakan Timur,Sumenep, Madura menuai tanaman ubi kayu.
“Minggu lalu, saya mimpi menuai ubi. Ternyata, anak lembu saya lahir mirip manusia. Ini akan mendatangkan rezeki yang baik,” kata Rasuki pada wartawan di depan kandang lembu miliknya, Isnin (5/7/2010).

Dia menjelaskan, selama 10 tahun sejak ibunya dipelihara tidak ada yang aneh. Bahkan, 6 anak lembu sebelumnya lahir normal dan tidak ada yang aneh.
 “Baru kali ini terlihat aneh dan saya sangat terkejut,” katanya.

Anak lembu itu lahir tanpa bulu dan mirip kulit bayi. Bahkan bahagian kepala dan mukanya pun bulat seperti manusia. Posisi dua kaki depannya seperti dua lengan manusia. Anak lembu yang mengejutkan tersebut hanya mampu bertahan hidup selama 17 minit setelah dilahirkan.

Anak lembu yang lahir tidak normal atau pada bulan ke 8 tersebut mempunyai berat lebih kurang 2 kg dan panjang 50 cm. Pemiliknya turut mengaku akan menguburkannya seperti manusia iaitu akan dikafankan.
http://pulakdah.blogspot.com/2010/07/anak-lembu-mirip-manusia.html
Share

2 comments:

  1. eita says:

    ada hikmah di setiap apa yang ALLAH kurniakan pada kita.....

  1. Anonymous says:

    dunia akhir zamna.. bermcm2 perkara pelik berlaku..

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.