Ariel Bunuh Diri?

Menurut berita yang diterima, Nazriel Ilham meninggal kerana overdos, akibat stress dengan masalah yang dihadapinya iaitu kes 'ariel dan luna maya' serta 'ariel dan cut tari'

Sehingga posting ini dibuat, khabar kematian Ariel Peterpan terus hangat di 
twitter dan juga di bbm (blackberry massenger).

Benarkah Ariel meninggal di tahanan Mabes Polri? Direktur I Keamanan dan Trans Nasional, Brigjen Saut Usman Nasution, dengan tegas menolak dakwaan itu. Menurutnya, tahanan Ariel dalm keadaan baik.
"Tidak benar. Itu cuma isu. Isu itu nggak benar," menurut Brigjen Saut Usman Nasution, ketika dihubungi melalui telefon, Sabtu (26/6/2010).

Seperti sebelum ini berikutan kes video lucah ariel, cut tari dan luna maya dimana status ariel yang pada mulanya sebagai saksi sekarang menjadi tertuduh dan berada di tahanan Mabes Polri.

Inilah bunyi SMS yang sempat mengejutkan ramai pihak :
"Innalillahi wa innalillahi rodjiun, telah berpulang kepada tuhan yang maha kuasa, NAZRIEL ILHAM (ARIEL PETERPAN) yang mengalami over dosis zat psikotropika di dalam kamar tahanan pada jam 13:08 hari ini, mari kita doakan agar arwahnya diterima di sisi Tuhan yang maha kuasa. Amien."
http://pulakdah.blogspot.com/2010/06/ariel-bunuh-diri.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+EmpulakDah+(Em...Pulak+Dah!)

Share

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Blog Archive

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.