oleh: Hisham Halim

downloadww1



Amat menarik kisahnya… tapi kalau pencuri tetap pencuri. Samaada akan menerima balasan di akhirat Allah SWT akan tunjuk di dunia juga. Kisah gambar di atas adalah kisah sang pencuri di Kampung Sura Hujung, Dungun, Terengganu yang menemui ajalnya seperti yang dilihat di atas ketika cuba menyelit masuk melalui lantai papan rumah Wan Azhan, seorang guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Batu 7 , Dungun.

Wan Azhan yg baru pulang dr sekolah terkejut apabila naik ke rumahnya dan melihat ada kepala di lantai dapur rumahnya. Dia yang tidak mempercayai apa yg dilihat bergegas ke rumah jiran utk memanggil jiran mengesahkan apa yang dilihat. Dia kemudiannya terus memanggil jirannya kerana tidak percaya dengan apa yang dilihatnya tetapi mereka mengesahkan ia adalah kepala manusia. Katanya, dia turut memeriksa bahagian bawah rumah dan terkejut apabila mendapati badan mangsa terjuntai di antara lantai rumah setinggi kira-kira satu meter itu. Menurut Wan Azhan yang tinggal bersendirian di rumah tersebut sejak tahun 1983, dia mengenali mangsa yang juga jirannya.


Sumber: http://dungun.net/2009/01/mati-tersepit-lantai-rumah-sura-hujung/
http://forum.lowyat.net/topic/915754
Gambar: http://img407.imageshack.us/img407/9977/downloadww1.jp
Share

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Blog Archive

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.