oleh: Hisham Halim



Seorang remaja Bali ditangkap sedang melakukan seks dengan seekor lembu yang dipercayainya seorang gadis muda yang cantik. Budak yang dikenal dengan nama Ngurah Alit, 18, dari Kampung Yeh Embang di Jembrana ditangkap oleh penduduk kampung, Gusti Ngurah Dinar yang pada ketika itu sedang telanjang sambil memegang bahagian belakang lembu itu di kawasan sawah di kampung tersebut.




Ketika disoal siasat oleh penduduk kampung, Ngurah menegaskan bahawa lembu yang dinodainya itu ialah seorang "gadis muda yang cantik". Kata Ngurah, "gadis" itu memanggilnya sambil mengeluarkan kata-kata yang menggoda sebelum mereka melakukan seks bersama. Lembu malang itu akan dilemaskan di laut untuk menyucikan semula perkampungan tersebut.



Berdasarkan kepercayaan penduduk, Ngurah akan turut menjalani acara penyuacian di laut, dan dia dikehendaki membayar 2000 syiling tradisional Bali. Pemilik lembu, Wayan pula akan menerima pampasan sebanyak Rp 5 juta.



Kejadian ini adalah yang kedua berlaku di Bali. Kejadian pertama berlaku pada tahun 2008, apabila seorang lelaki tua, Nengah Sutarya,70, melakukan perbuatan yang sama terhadap seekor lembu. Yang peliknya, dia turut menyatakan kepada orang kampung bahawa lembu yang dinodainya itu seorang "anak dara". Kerana kejadian itu, lembu malang itu turut  dilemaskan oleh penduduk kampung yang mempercayai bahawa Nengah telah membuntingkan lembu tersebut.




Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2010/06/seks-dengan-lembu-yang-menggodanya.html#ixzz0qYzQeLtn
Share

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Blog Archive

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.