oleh: Hisham Halim


ada info menarik..

1. Bagi penggemar karaoke, ini merupakan berita baik buat anda. Karaoke pada malam hari dipercayai memiliki kesan positif terhadap kesihatan tubuh badan manusia.

2. Prof Takeshi Tanigawa dari Ehime University Graduate School of Medicine, Jepun menjelaskan bahawa karaoke mampu memperbaiki kondisi sistem saraf manusia.

3. Dipercayai perbuatan menarik nafas dengan mendalam dan perlahan sewaktu berkaraoke bukan hanya elok untuk sistem saraf bahkan dapat menghilangkan stress yang dialami oleh individu berkenaan.

4. Ini kerana tepukan yang diterima daripada teman-teman sebaik selesai nyanyian pula merupakan satu bentuk sokongan moral yang boleh menenangkan fikiran ketika stress melanda..

jom karaok until die..wish khas untuk encik grado.encik wame.poknik.amir. emy monyie.jazli.pok jat. daus mat. aiman. garouk. peng.ulin. dan membe2 lain.. hahaha

Share

1 comments:

  1. Hahaha sedara hisham, saya setuju dengan perkara di atas. Bagi mana-mana pihak yang ragu-ragu dengan fakta ini anda boleh rujuk di
    http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/5017561/Karaoke-nights-out-are-good-for-your-health-claims-scientists.html

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Blog Archive

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.