1. Remaja 16 tahun, daripada Newry, Ireland Utara, telah mengiklan di Gumtree bersama-sama dengan jualan barang-barang dan perabot terpakai. Di bawah tajuk “DARA UNTUK DIJUAL,” gadis yang dirahsiakan namanya, berkata tubuh badannya “untuk pembida tertinggi”. 

2.Seorang pemberita daripada Sunday Life, akhbar tabloid, pergi mendapatkan maklumat dengan menyamar sebagai seorang ahli perniagaan kaya. Dia menawarkan gadis itu £3,000 (RM16,414), yang dia persetujui sebelum memberitahu butiran untuk transaksi. 

 "Saya 17 tahun hujung bulan, tetapi saya kelihatan lebih tua. Saya tinggi, ukuran dada saiz 36D, rambut berwarna cokelat perang. Saya sebenarnya mempunyai tiga tempat tindik.”
Dia kemudian menambah: “Saya sebenarnya hanya boleh melakukannya pada hari Sabtu. Adakah anda mahu saya semalaman ? Secara tepatnya apakah yang anda mahu saya lakukan?

Dan saya memerlukan wang tunai dibayar dahulu sebelum melakukan seks. Saya tidak mahu tertipu. Dan mungkin perlu minum dengan banyak (arak) sebelum melakukannya jika tidak saya akan berasa malu, OK?”
4.Gadis itu menghantar sekeping gambar pasportnya bagi membuktikan umurnya malah menaikkan tawaran kepada £6,000 (RM32,829) kononnya mendakwa ada ahli-ahli perniagaan lain telah menjanjikan £5,000 (RM27,358).


5. Wartawan itu telah cuba mendesak remaja itu berkali-kali untuk bertemu, sebelum akhirnya bertemu bagi membincangkan aturan seterusnya.Perbualan selama 35 minit telah dirakamkan.Dia menambah bahawa dia memerlukan wang untuk membeli bekalan-bekalan bagi kursus seninya, serta mahu pergi melanjutkan pelajaran ke universiti.Akhirnya ia memutuskan untuk menjual 'dara' bagi tujuan pendidikannya.
http://pulakdah.blogspot.com/2010/01/gadis-16-tahun-jual-dara-untuk.html

Share

0 comments:

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Blog Archive

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.