1. MELAKA: Seorang wanita parah selepas kemaluannya ditoreh oleh suaminya di sebuah rumah di Bertam Ulu, dekat sini, pagi kelmarin, selepas lelaki itu mendakwa mendengar 'bisikan halus suara jin' memaklumkan isterinya itu berlaku curang.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd Adnan Abdullah, berkata kejadian berlaku kira-kira jam 10 pagi, ketika mangsa yang berusia 30-an dan bekerja sebagai jururawat itu sedang memasak hidangan makan tengah hari untuk keluarganya.Suami magsa dipercayai memeluk mangsa secara tiba-tiba dari belakang dan menoreh kemaluan wanita itu dengan sebilah pisau.


2. Ish. cerita mcm nih kadang-kadang tidak boleh diterima akal. Secara warasnya, seseorang yang sihat akal fikiranya tidak akan bertindak demikian.Pemeriksaan air kencing ke atas lelaki itu mendapati dia negatif dadah dan kes itu tiada kaitan dengan kehendak seks Apabila ditanya kenapa, berlaku begitu. Jawapan mudah "ada suara halus yang menyuruh dia melakukan perbuatan itu".

3. Untuk pengetahuan semua kalu sesiapa sahaja yang  ambik  syabu, mmg takkan dapat kesan dadah dalam air kencing sekiranya pengambilan dadah tu adalah melebihi 12 jam... biasanya yg mendakwa terdengar bisikan halus, suara halus dan macam -macam lagu . semua ni mmg penangan syabu @ ice....

4. Fikir-fikrkanlah.!!


Share

1 comments:

  1. Anonymous says:

    cian.. hahah.. lawak tol..

Post a Comment

Tauke

My photo
alor star, kedah, Malaysia
Hisham Halim a.k.a pkk hisham, merupakan salah seorang final year military student, bujang men, part time triathlate @ ironman. Sentiasa Happy Go Lucky. Berpegang teguh kepada prinsip "kita buat dia".

Time

increase traffic

Apa Nak Kata

Blog Archive

Share |

BuZz Me

Visitor

Senarai Blog

.